SLIM FORMULA               
TRIMEX WMS  
Dodatkowe produkty  
  Nopalin  
  Citrimax & Chromium  
  AC Zymes  
  Chromium Max  
Maksymalny efekt  
Dieta  
  zgodna z grupą krwi  
  rozdzielna  
Typy budowy ciała  
Oczyszczanie  
Ocean 21
Liquid Chlorophyll
ParaProteX
Pure Yucca
Detox Patch - plastry
Stres a odchudzanie  
Rhodiolin
Stress Management
Miażdżyca a odchudzanie  
Cukrzyca a odchudzanie  
Pomoc w trawieniu  
  Digestve Enzymes  
  Meal Time  
Nasze serwisy:
Jak wzmocnić odporność
Grzybica
Stres 
 
     


Grupa krwi O  "myśliwy"                                       A   B   AB   O

             Około 40 tysięcy lat temu nasi przodkowie zajęli najwyższe miejsce w łańcuchu pokarmowym jedząc wyłącznie mięso. Było to wynikiem stylu życia łowcy, typowego dla ludzi epoki kamiennej. Organizmy naszych przodków przystosowały się do pożywienia, które zawierało w większości mięso, a ich wyznacznik antygenów grupowych miał najprostszą strukturę określaną dziś jako grupa "O".

Współcześni ludzie z grupą "O", by chronić swoje zdrowie powinni jeść względnie duże ilości mięsa, które tylko u nich spala się jak paliwo w samochodzie i zamienia się na energię.

WSKAZANE: czerwone chude
                         mięso 

UNIKAĆ:  pszenica 


Zbędne kilogramy możesz stracić ograniczając w swym jadłospisie zboża, chleb i rośliny strączkowe.

  • Czynnikiem sprzyjającym tyciu dla ludzi z tej grupy krwi jest gluten znajdujący się w zarodkach pszenicy. Hamuje on metabolizm insulinowy przeszkadzając w efektywnej zamianie kalorii na energię. Spożywanie glutenu to jak wlewanie paliwa o złej liczbie oktanowej do silnika. Zamiast napędzać silnik, blokuje się jego działanie.
     

  • Drugim czynnikiem sprzyjającym tyciu jest spożywanie fasoli i roślin strączkowych. Zawierają one lektyny, które odkładają się w mięśniach czyniąc je mniej zdolnymi do wysiłku.

  • Trzeci czynnik naboru wagi dla grupy O, związany jest z funkcjonowaniem tarczycy. Grupy O mają tendencję do niższego poziomu hormonu tarczycy, ponieważ wydzielana jest zbyt mała ilość jodu, którego zadaniem jest produkowanie hormonu tarczycy. Efektem tej niedoczynności jest przybór wagi, zatrzymanie płynów w organizmie, zmęczenie, a nawet zanik mięśni. 

Żywność, która sprzyja 
utracie wagi:

  • kelp (przyprawa z glonów morskich) - zawiera jod, zwiększa produkcję hormonu tarczycy

  • ryby i owoce morza - zawierają jod, zwiększają produkcję hormonu tarczycy 

  • sól jodowana - zawiera jod, zwiększa produkcję hormonu tarczycy
     

  • wątroba - jest źródłem witaminy B, wspomaga metabolizm;

  • czerwone chude mięso - wspomaga metabolizm;

Żywność, która sprzyja 
nabieraniu wagi:

  • gluten pszenicy - zakłóca wydolność insuliny, zwalnia metabolizm;

  • kukurydza - zakłóca wydolność insuliny, zwalnia metabolizm;

  • fasola nerkowata - pogarsza wykorzystanie kalorii;

  • soczewica - hamuje właściwy metabolizm;

  • kapusta - hamuje działanie hormonu tarczycy;

  • brukselka - hamuje działanie hormonu tarczycy;

  • kalafior - hamuje działanie hormonu tarczycy;
     

  • gorczyca - hamuje działanie hormonu tarczycy;

 1 , 2 dalej>>>

 

top