TRIMEX WMS  
Dodatkowe produkty  
  Nopalin  
  Citrimax & Chromium  
  AC Zymes  
  Chromium Max  
Maksymalny efekt  
Dieta  
  zgodna z grupą krwi  
  rozdzielna  
Typy budowy ciała  
Oczyszczanie  
Ocean 21
Liquid Chlorophyll 
ParaproteX
Pure Yucca
Detox Patch - plastry
Stres a odchudzanie  
Rhodiolin
Stress Management
Miażdżyca a odchudzanie  
Cukrzyca a odchudzanie  
 Pomoc w trawieniu  
  Digestive Enzymes  
  Meal Time  
W walce z cellulitem
krem C-Rx
Nasze serwisy:
Jak wzmocnić odporność
Grzybica
Stres
 


   Jak osiągnąć maksymalny efekt podczas odchudzania.   

       Zdaję sobie sprawę, że każda osoba mająca nadwagę lub jest już otyła chciałaby aby efekt odchudzania był natychmiastowy, należy jednak zdać sobie sprawę z tego, że aby efekt był długotrwały powinny obowiązywać zasady stałej utraty wagi. Gwałtowny spadek wagi najczęściej spowodowany jest ubytkiem masy mięśniowej i dużej ilości wody, a przy tym minerałów i witamin. 
       Po zastosowaniu diet drastycznie ograniczających ilość pożywienia najczęściej po powrocie do nawyków żywieniowych  tych sprzed diety, ilość utraconych kilogramów w szybkim tempie się zmniejsza ,waga  wzrasta i to z nadwyżką (efekt yo-yo).  
      Wiele osób zadaje sobie pytanie czy warto się odchudzać skoro liczba komórek tłuszczowych w organizmie pozostaje zawsze taka sama. Jest to nieprawda. Ostatnie badania bezsprzecznie udowodniły, że jeśli w ciągu dwóch lat po odchudzeniu się nie przytyjesz, mnóstwo komórek tłuszczowych umiera. 
Ilość tłuszczu, którą każdy posiada , nie jest określona przez geny
.

           Obecnie wiemy, że ani liczba komórek tłuszczowych ani ich wielkość nie jest genetycznie ustalona. Otyłość jest znacznie bardziej zależna od naszego stylu życia. Pozostając przez rok lub dwa na konkretnym poziomie tłuszczu, organizm rozwija wszystkie komórki tłuszczowe, naczynia, rodzaje i ilość enzymów, nerwy obwodowe, poziom hormonów i tkanki łącznej, by to podtrzymać. Cały organizm zaczyna rozpoznawać ten poziom tłuszczu jako swój i będzie bronił go energicznie. To jest Twój "fatpoint". 
         Aby odnieść sukces w odchudzaniu należy uderzyć w wiele punktów naszego organizmu nie wystarczy samo tylko zjadanie preparatów odchudzających bez choćby minimalnego wysiłku z naszej strony.  
Jeśli przyczyna Twojej otyłości tkwi w stresie i depresji i bez opamiętania "zjadasz swoje problemy" pustosząc lodówkę, jeśli nie możesz się ich pozbyć w żaden  sposób, pomóż sobie  zażywając Rhodiolin, który znakomicie uspokoi Twoje nerwy,  chociaż nie rozwiąże źródła Twojego stresu.

       Zasady stałej utraty tłuszczu:

  • Trać nie więcej  niż 200g tłuszczu na tydzień ( przy dużej otyłości maksymalnie do 500g na tydzień).
     Organizm stale monitoruje swój "fatpoint" za pomocą przekaźników hormonalnych takich jak np. glicerol, który ostrzega mózg, że należy podjąć działania obronne jeśli nagle pojedynczy kilogram zostanie zużyty jako paliwo. Mechanizmy obronne zawsze zwyciężą - poprzez zwolnienie metabolizmu, zwiększenie magazynowania tłuszczu i zwiększenie apetytu,  w efekcie jest to porażka. Badania  wykazują, że na wzrost tłuszczu trzeba pracować latami, innymi słowy organizm przesuwa swój  "fatpoint" w górę bardzo powoli. By go obniżyć należy działać w ten sam sposób, bardzo powoli.

  • Unikaj wszystkich nasyconych tłuszczów. 
    Ten rodzaj pożywienia należy usunąć z diety, gdyż wnosi on znacznie więcej tłuszczu do organizmu niż każdy inny. Kiedy spożywamy  nadmiar nasyconych tłuszczów metabolizm pozostaje niezmieniony. Praktycznie, cały nadmiar natychmiast jest odkładany na brzuchu, biodrach i udach. Należą do nich tłuszcze obecne w mięsie, większości nabiału i niektórych olejach roślinnych. 

  • Unikaj wszystkich komercyjnych diet. Większość z nich jest uboga w witaminy i składniki mineralne, ich niedobór szkodzi zdrowiu. Większość diet powoduje w krótkim czasie duży ubytek wagi, co prowadzi do efektu yo-yo.

  • Utrzymuj odpowiedni poziom chromu i L-karnityny w organizmie. 
    Chrom
    jest niezbędny do prawidłowego metabolizmu insuliny, wzrostu mięśni i kontroli tłuszczu w organizmie. Obecnie zjadając żywność wysoce przetworzoną ubogą w chrom jego niedobór  jest szeroko rozpowszechniony, dlatego należy uzupełniać jego niedobory przez odpowiednią suplementację np., Slim Formula, Trimex WMS, Citrimax & Chromium, Chromium Max. Preparaty firmy CaliVita wspomagające odchudzanie w swoim składzie posiadają chrom w postaci pikolinianu chromu. Ilość spalanego tłuszczu w dużym stopniu zależy od poziomu L-karnityny w mięśniach. Im wyższy jej poziom, tym większa ilość tłuszczu zostaje zużyta jako paliwo. 

  • Wyklucz cukier, jedz głównie węglowodany złożone.
     Za każdym razem, gdy spożywasz cukry proste, zwłaszcza słodkie napoje, słodycze, ciasta we krwi gwałtownie wzrasta poziom cukru i wywołuje wypływ insuliny do krwi. Wówczas wątroba utrzymuje w równowadze wartość insuliny poprzez przekształcanie nadmiaru glukozy do trójglicerydów, które są bezzwłocznie odkładane jako tłuszcz. Tak więc powinieneś zrobić wszystko, co możliwe by utrzymać poziom insuliny na stałym poziomie. Oczywiście najlepiej przez unikanie  większości cukrów prostych. I tu przychodzą znowu z pomocą Slim Formula, Trimex WMS, Chromium Max, Citrimax & Chromium i pozostałe suplementy wspomagające odchudzanie przy zażywaniu których nie będziesz miał ochoty na zjedzenie czegoś słodkiego.

  • Jedz dużo pokarmów zawierających błonnik.
     
    Błonnik opóźnia wchłanianie cukrów i tłuszczów, sprawia że poziom insuliny utrzymuje się na stałym poziomie, a żywność wykorzystywana jest na energię, a nie przekształcana w tłuszcz. Należałoby spożywać dużo pokarmów zawierających błonnik, ponieważ w naszej żywności nie mamy zbyt wiele błonnika ich cennym źródłem jest Nopalin, który polecam każdej osobie jako uzupełnienie codziennej diety , a jako nieodzowny dla osób odchudzających się. 
    Dużą pomocą w trawieniu są enzymy, zapobiegające gniciu i fermentacji nie strawionych resztek pożywienia, wzdęciom i uczuciom pełności. Absolutną nowością jest preparat Digestive Enzymes zawierający odpowiednio dobrany kompleks enzymów trawiennych.

  • Wykonuj codziennie mało intensywne, ale długo trwające ćwiczenia. 
    Nie przejmuj się, jeśli na początku będzie Ci trudno ćwiczyć. Jeśli do tej pory w ogóle nie ćwiczyłaś zacznij od spacerów stopniowo wydłużaj je do 40 minut. Najlepsze są sesje trwające minimum 30 minut co najmniej 4 razy w tygodniu. Wyczuj swój organizm i dostosuj go do swoich możliwości stopniowo zwiększając intensywność i wydłużając czas trwania ćwiczeń.  Systematycznie stosowane pozwolą Ci stopniowo zwiększać masę swoich mięśni dzięki czemu do swojej pracy zużyją więcej energii powstałej z zapasów tłuszczu. Skutek  oczywiście mniej tłuszczu.

  • Ćwicz rano, by zwiększyć PPM (Podstawową Przemianę Materii). 
    Liczne badania wykazują, że ćwiczenia w godzinach porannych podnoszą podstawową przemianę materii (PPM) nie tylko podczas ich wykonywania, lecz również do 18 godzin później. Jeśli ćwiczysz wieczorem, a następnie kładziesz się spać, PPM spada gwałtownie i marnujesz główny efekt utraty tłuszczu.

  • Śniadanie jedz po ok. 1-2 godzin po przebudzeniu. 
    Pozwól aby organizm energię potrzebną do ćwiczeń porannych oraz innych czynności wykorzystał ze swoich zapasów, a nie od razu ze zjedzonego śniadania. 

  • Utrzymaj odpowiedni poziom kwasów tłuszczowych omega-3, których głównym składnikiem jest olej rybny. 
    Omega-3 pomaga regulować metabolizm insuliny, zapobiega zlepianiu krwinek czerwonych dzięki czemu metabolizm przebiega prawidłowo. Kwas tłuszczowy omega-3 można uzupełnić zażywając kapsułki żelatynowe  Omega-3 zawierające olej rybny  bogaty w nienasycone kwasy tłuszczowe.

  • Równowaga emocjonalna
    Zdarza się, że problemy z masą ciała mogą być efektem niskiego poczucia własnej wartości.
    Większość osób może się jednak odchudzić i powtórnie nie przytyć, jeśli przezwycięży te przeszkody, wyobrażając sobie, że są atrakcyjni i mają idealną sylwetkę. Jeśli czujesz, że Twoje problemy z masą ciała mogą mieć podstawy emocjonalne, podejmij właściwe kroki, by je rozwiązać.
    "To czego nie możemy osiągnąć w życiu, nasz organizm nie może również wykorzystać w postaci pożywienia"

    Istvan Gonda, szczerze i w sposób pełen ekspresji, przedstawił powyższe stanowisko w artykule opublikowanym w Termeszet Gyodyasz Magazin ("Natural Healer Magazine").    
      
                                                           pełny tekst artykułu>>>

 

 

 

top